en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Wednesday, 26 November 2014
Recherchez par artistes Recherchez
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Ecouter Lemchaheb hbabi wahli


Paroles

Stop Dat (Dizzee Rascal)

Stop Dat!!!

Stop dat
Start dat
Get dat, wah?!?
Been der done dat had dat, wah?!?
He's gonna knock you out, take dat, wah?!?
Rude mouth, loud mouth watch dat, wah?!?
Pretty girl, buff girl
Doggy, dat, wah!?!
Dizzee Rascal's on da format, wah!?!
Bad manners get a backslap, wah?!?
I call da shots like top cat, wah?!?
Track and stack whores done dat, wah?!?
Come a rude boy come prove dat, wah?!?
Boy in da corner, I'm dat, wah?!?
Loose school lyrical bow-cat, wah?!?
Best friend, sole mate, wats dat?, wah?!?
Girlfriend, wifey done dat! , wah?!?
You can't know me, know dat! wah?!?
Dedication to show dat! wah?!?

Chuckin' MC's like stones
Bad boy forever like Sean Puffy Combs
Inside, outside runnin all zones
Set trend, get girls like Tom Jones
Brake bones, brake your house, wifey's home,
yes wifey don't leave me alone
Dat boy's arrogant send for da chrome
Come bare-foot like Fred Flinstone
You got a big gun?
Come bring it out
Butterfly-knife come along fling it out
we could jus do it old school Swing it out
I suggest you best start winging out
Who's dat? Wat's dat boy in my eye?
Yea man, quick man, start spreadin out!
Kidnapped, takin rascal's hideout
Cold sweat, tie you up, get burnt out!

Yeaoooooh!!!
Boys, girls start movin'
Come on, Girls, boys start movin'
Alright don't stop, don't stop, till it's hurtin'
Come on don't stop, don't stop, till your bleedin'
Alright boys, girls start your ting'
Come on, Girls, boys start your ting'
Alright don't stop, don't stop, till it's hurtin'
Come on don't stop, don't stop, till your bleedin'
Alright boys, girls start movin'
Come on, Girls, boys start movin'
Alright don't stop, don't stop, till it's hurtin'
Come on don't stop, don't stop, till your bleedin'
Alright boys, girls start your ting'
Come on, Girls, boys start your ting'
Alright don't stop, don't stop, till it's hurtin'
Come on don't stop, don't stop, till your bleedin'

Alright!

Got a screw face all night all day
Screw face kids brothers aren't paid
Screw face means kid why you waste away
Screw face means get out my way
Screw face means you don't know me,
what you lookin at what's your beef?!?
Screw face means I'm not havin it
Screw face means I'm not a chief
Screw face means I'm not happy right now
Dat's why no smile was used
Screw face means I'm not pleased
Screw face means I'm not amused
Screw face means I jus wanna walk not talk
Screw face means I jus wanna leave
When I act off, aint my screw face, gimme space
Screw face means let me breathe!
I got sick flows
Make an MC have to walk on his tip-toes
Life aint always nice
That's hoe shit goes
You know we're goin on black
Cause we're black crows
And I cant be seen wit these sick hoes
We're bustin us mic till your chick goes
You are not, not gonna be
Till we kick toes
Your girl's the same as all
Bimbo's, freak's and nimpho's
I got an idea, make dough on the spot
I mean right here
Lock your girls up in for da whole year
You can bring drama cause I don't know fear
I'm violent, feels so clear
Move to the mic Mc's are like oh dear
Some try catchin me but they're not nere
Not ever, not now, or not here way too hot here

[Rave sounds]

Look, yo girls, ladies
do da butterfly, shake your battie low,
shake your battie high
don't ask me who, where, when or why
Wanna see a battie raise high to da sky
Look, yo girls, ladies
do da butterfly, shake your battie low,
shake your battie high
don't ask me who, where, when or why
Wanna see a battie raise high to da sky

Miss L.A.P. (Beenie Man)

Yeah dawg (laughing)
Well yuh done know a wah day mi a go dung di road
And buck up miss L.A.P (yuh nuh)
Lovely awesome person (yuh nuh)
Mi just touch her pon her shoulder one time and tell her this 

Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine
Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine

Miss World, me a eyes you for a long time
It seems like everywhere you go that's where the sun shine
I wanna penetrate your mind with some strong rhyme
And entertain your thoughts with the right line
Baby cut the crap I wanna make you mine
I can't take a nap until the dealy sign
Me want your body but it's like a new design
Hear me one more time 

So me go so 
Dem cute girls dem got me hurting
Is just to find the right gem
But dat a when months upon months of searching
Still can't find the right blend
So me go so den de doctor lucky when him find you lurking 
Away from de ballas dem
So me tell you den, how you have me whole body workin
Willing fi start over again 

So me go so 

Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine
Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine 
You are the product of a good mama teachin
I gotta come correct on my preachin
Have to be up front and no screechin
Cause me want you up front when we go beachin
Baby you body fine, you have me weepin
Find me self up on your avenue screechin
Embedded in your love I am deep in
Intellect speakin so me go so 

I hope you know say you drive me crazy
Just by the way how you wine
But dat a when to how much girl me have a chase me
And a you stuck pon me mind
So me go so den, girl everyting just amaze me
How comes you look so fine
So me tell you den when my friends a go praise me
When me get you to be mine 

L.A.P.

Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine
Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine

Miss World, me a eyes you for a long time
It seems like everywhere you go that's where the sun shine
I wanna penetrate your mind with some strong rhyme
And entertain your thoughts with the right line
Baby cut the crap I wanna make you mine
I can't take a nap until the dealy sign
Me want your body but it's like a new design
Hear me one more time 

So me go so

Dem cute girls dem got me hurting
Is just to find the right gem
But dat a when months upon months of searching
Still can't find the right blend
So me go so den de doctor lucky when him find you lurking 
Away from de ballas dem
So me tell you den, how you have me whole body workin
Willing fi start over again 

So me go so

Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine
Baby you look fine, I want you to be mine
Baby you look fine, I want you, you gotta be mine

(Repeat)

Sara (Korean Version) (Boa)

Nuh reuhl chu eum bohn soon gahn
Waen ji nee ga joh ahssuh
Yae bbeun geu ae poom ae ahn gyuh nohl luh wat duhn nuh
Nah neun geu nahl ee hoo ro
Mae il nuh ae saeng gak bboon
Moo uht do nan jae mee up suh moo eui mee hae

Muk go ship ji ahn ah
Nohl go ship ji ahn ah
Nahn geu juh ee ruh kae
Hohn ja eet go peun dae
Uh jae neun byung won gah
Joo sah doh ma jaht ji
Dah nae ga ah peun jool lo geu ruh kae ahl ji mahn

Geu rae nae gah yuh tae ggut
Baht gee man han sa rang euhl
Ee jaen nuh reuhl man na na do sa rang ee ran guhl hae
Ee run saeng gak man eu ro
Nae noon ae neun noon mool ee
Na ae gae do ee run gam jung eet neun guhl

Bang an ae issuh doh
Guh shil ae nah gah doh
Ohn jib ahn gah deuk han
Geu nahl ae nee hyang gee
Ee ruh kae nee mo seub
Cha jah hae mae dohl myun
Uh neu sae nae guhl oom eun nuhl dal mah ga neun dae
Sara ...
Crazy glue stick together soul ties rainy
Weather never separate love like a flu shot
It only gets better your reflection and your reflection is what I need
So I walk the streets again until we meet again

Pook shin han yang tan jah gah ggal leen jib ae suh
Gat chi chaek doh boh goh nun nae moo reub ae noo uh
Ah jik uh ryuh woo rin geu moh deun gae suh tool dah hae doh
Nuh wah ham ggae ra myun haeng bok hahl gguh yah

Bang an ae issuh doh
Guh shil ae nah gah doh
Ohn jib ahn gah deuk han
Geu nahl ae nee hyang gee
Ee ruh kae nee mo seub
Cha jah hae mae dohl myun
Uh neu sae nae guhl oom eun geu ri wuh choo neun choom

Bang an ae issuh doh
Guh shil ae nah gah doh
Ohn jib ahn gah deuk han
Geu nahl ae nee hyang gee
Ee ruh kae nee mo seub
Cha jah hae mae dohl myun
Uh neu sae nae guhl oom eun geu ri wuh choo neun choom
Sara ...

Bomdigi (Erick Sermon)




Intro:

I'll just sway...
This's the way it goes down
Def Squad
Nine pound
Check this here

Verse One:

The E gets wicked no need for the biscuit
The green eyed funkdafied brother coming wicked
I sets the party off just like Tanqueray
The Funk Lord nobody else could swing this way
I put the loc to the motion drop the funk coast to coast and
I Buck like Shot cuz I know I Got Cha Opin
Check the soup, I Dogg the mic like Snoop
I get swift like H-Town, when I Knock Da Boots (daaat's right)
I'm dynamite with this mic
I Show like Doug E. and I rock the mic lovely
The afrodesiac, bringin the do-wah-diddy
to your city, on the Zapp side with the vibe
I'm Stone Cold like Bobby and Ralph T
I come with the Game of Death, without Bruce Lee
The irregular speakin, for those MC's who be tweakin
Catch me at the Beacon just freakin

Chorus:

Brothers can't see me
Cuz my style's the bom-digi-bom-uh-dang-a-dang-digi / repeat 2X
...
Brothers can't see me

Verse Two:

It goes one for the trouble, two for the show
Aiyyo, I'm gettin airplay like The Most Beautiful
I'm the mack, I made Goldy turn chrome
When I induce my styles upon the microphone (yeah)
I goes down for y'all in broad daylight
Weeded, rockin the mic like ta-dow and psych
Today is a Green Day, so it's blazin
to specify it, I get big-up from Jamaicans
Hey, the E-R-I-C-K gets down for the public
More doper than Janet Jackson's stomach
Ask anybody, who's the dopest producer?
I think of cruise, I'm never too much like I'm Luther
My style is the craziest
No crew is fadin us
You got beef with my squad you better dare that
The shit I kick make rappers say, "I shoulda snared that"

Chorus

Verse Three:

Complete this puzzle, what Squad beat up like Russell Simmons
And more flyer than Robin Givens
Cosmic Slop, from the darkside
Basically, I Can't Wait, songs from the Redman tape
(and make much sense when he's kickin fool) cause I constantly keep shitting
and y'all constantly keep listening
Yeah, who can it be now, watch out
Flying through the air with wings E Double doing my thing

Chorus


Ray Charles Ton (Chubby Checker)

Let's do the Ray Charles-ton
Wah at the union hall
Let's do the Ray Charles-ton
It's a brand new call
Come on come on baby
Gonna have a ball
Let's do the Ray Charles-ton
And a do it right
Let's do the Ray Charles-ton
Oh puts you otta sight
Hey come on come on baby
Ray Charles-ton is here tonight
Come on get it my baby [Kate]
You've got what it takes
To do the Ray Charles-ton
Gonna do the Ray Charles-ton
And a do it right
Hey come on come on baby
Ray Charles-ton is here tonight
Come on baby [Kate]
Come on shake that shake
With a choopy chop, a choppy chop
With a Boppety Bop, a boppety bop
Come on come on baby
Ray Charles-ton is here tonight
Whow
(Instrumental Break)
You're the cutest thing I ever saw
Your mommas gonna be my mother-in-law
Yeoh
(Instrumental)
Let's do the Ray Charles-ton
At the union hall
Let's do the Ray Charles-ton
Yeoh
It's a brand new call
Come on come on baby
Gonna have a ball
Hey come on a baby [Kate]
Come on shake that shake
With a choopy chop, a choppy chop
With a Boppety Bop, a boppety bop
Come on come on baby
Ray Charles-ton is here tonight
Let's go
Ray Charles-ton is here tonight ough Bop Bop

Invisible Man (Aquabats)

Once upon a time she was fine and good people knew her name
I was from the ocean floor but I remember the look in her eyes
True love the birds would sing and trees would call her name as she walked by
Love was grand until the magic day she turned me into...nothing
Lets talk about something else
Im starting not to see my self
She went so far away but I still see her everyday
Nothing
Lets talk about something else
Cant see my self with anyone else
Please oh please let talk about some thing else before I cry

wah wah wah

She cant see me but I can I guess I am the invisible man
She cant see what could be nothing that worse being nothing
The invisible man
Some things are hard to under stand
The invisible man
Nothing worse that turning into...

Once upon a time she was fine and all good people knew her name
I was from outside where all the animals and the trees were happy
Whats wrong I'm scared get over here
Its just too wierd that she cant see me
Its like she waved her magic wand and some how turned me into nothing
Lets talk about something else
Im starting not to see myself
She went so far away but I still see her every day
Nothing
Lets talk about somethink else
Cant see myself with anyone else
Please oh please lets talk about something else Before I cry

wah wah wah

She cant see me but I can I guess I am the invisble man
She cant see what could be nothing thats being nothing
The invisible man
Somethings are ahard to understand
The invisible man
Nothing worse than
She cant see me but I can I guess I am the invisible man
She cant she what could be changed her mind and turn me into nothing

Late Model Sedan (Masta Ace)

[...I think underground is
whatever, your mood or your feelings might be at the time
So long as it's the truth... truth... truth...]

Verse One:

I could tell the pimped-est story
About street homicide, and make it sound gory
Cause you know, shit be happenin everyday
And then on the weekends twice as much shit comes into play
So I better watch my back or
I might get caught up, in a **in crack war
So I use the back door, cause the front ain't safe
Seven different brothers got stuck and I don't wanna be the eighth
Don't make no sense
Walkin through my own neighborhood I feel tense
Don't wanna carry no gun
Cause the cops be stoppin us, and pattin us down just for fun
So, the only protection I got
Is my smitties, but how many kids get shot
**in that throw up your hands shit
And fight like a man but he don't get to land shit
Not one punch, the only hit
Was when his head hit the concrete, got knocked clean off his feet
Got a lot of blood on they shoes
But they got that Rolex, and jumped in the cruise
Late model Sedan, either blue or black
Was the only description, no plates in the back
I know one thing, they ain't from around here
But what block would dare to come down here
Stickin up shit, must be new jacks
Trying to get a rep, they better watch they backs *echoes*

[...they better watch they backs *gets steadily louder*]
[Guess what happened to me when I was wa-walk-wah-walkin down the street]
They better watch they backs!

Verse Two:

Cause my man Shiloh, is out on the prowl
With some East Medina, brothers that's foul
Lookin to protect, the streets that our mothers
Have to walk on, from black young brothers
It's bad enough, that if I walk through a white
Neighborhood, that, I gotta be prepared for a fight
Why should I be scared of the dark?
Scared on a brother that be lurkin in the park
I oughta be safe in a black neighborhood
But someone's always up to no good
Niggaz ain't never gonna make no progress
Killin one another, but you know I guess
I'm feelin thirsty, I'm goin to the store
If anybody calls, I went to the store!

["Walkin down the, walkin down the, walkin down the block" -- Scarface]
["Walkin down the, walkin down the, walkin down the block"]

Verse Three:

Well it's quiet on the block tonight
Everything is peaceful, I'm feelin alright
Yo there go Dino, and little Jamar
And yo that must be, a stolen car
I think they see me, they puttin up the two
fingers meaning peace, then check what they do
Come pullin up in an eighty-three Deuce and
Jump out the car and start producin
Automatic handguns, both of them got one
Some kid in the backseat sticks out a shotgun
It can't be, but I guess it can
That I know the kids in the black Sedan
*gunshots fire*

I oughta be safe in a black neighborhood...
Why should I be scared of the dark?
["Say ** it put a cap in a nigga" -- Scarface]
["This type of sh-shi-shit it happens eve-eve-everyday" -- Slick Rick]

I oughta be safe in a black neighborhood (repeat 8X)

Dickie (Buju Banton)

What the girls them want?
Fi mek them jump and dont stop chant?
Hear me man, Lord have his mercy.
[Chorus]
Ah just over the dickie the girls a gwaan bad
Any how them noh get it, them will act mad
Ah just over the dickie the girls a gwaan bad
Any how them noh get it, them will act ...
Watch this!!!
Ah over the dickie dickie Jackie get stab
And get burn up with acid bad, bad, bad
Look sweet, dark, nice, but them ah guineagog
Naah run noh risk when it come to them rag (rod?)
Rule them man like how Moses rule him rod
Ah gal brush them man, she end up in a body bag

[Chorus]
Women them request the dickie, don't want rucumpence
Ah the dickie mek Patsy tear down mi back fence
Mi ah fi run wheh with mi body, like mi noh have no conscience
Gwaan Buju B. teach them like a reverend

[Chorus]
Over the north and south and the east and the west
Gal them confess that dickie dickie is the best
Ann, who's your best friend?
She bawl out dick!
The only best friend who mek she naaw keep malice
Ah mek she jump, dance, hip and skip
Gwaan Buju Banton, yuh well dynamic

[Chorus]
Watch how the NY girls just a grab up wah dem have
English girls dance and galang bad
Jamaican girls grab it up like a flag
If ah unuh number wear it like a tag
Mek them know the dickie dickie, over it you gwaan bad
[Chorus]

Ben Wah ** (Blink 182)

Passively one day as the sun rose out of it's house
So did this little old girl as she whistled out of her mouth
And happily and**
Well I guessed exactly that
Because she found a special guy
That put her in a special trance

She fell in love so quickly
What the hell was she to expect
That the guy under her arm wasn't the same
As any other guy
That she had thought that he once met
I guess you could only blame fate

Things started getting weird as they started to kiss
He often felt her hair and remembered how his mother he missed
And then quietly one day
She sang a song from deep within her heart
Causing some ingestion
She finished with a great big fart and

She knew at that one moment
That song was something he heard before
So he asked her to do that again

Then out the door they hurried
He was gonna find out for sure
So she analyzed her rear end

He said, When I was a little buy my dad left my mom.
He used to always fart and sing this special song.
Now I wasn't quite so sure until your shirt did fall.
'Cause now I know that your my mom because you use ben wah **.

I said a wah, wah, wah - wah - wah,
Wah, wah - wah - wah, wah...
I said a wah, wah, wah - wah - wah,
Wah, wah - wah - wah, wah…

Crazy Once You Know How (Janis Joplin)

Oh well it's much too early, not right now,
How can I love you when I, I don't know how,
I don't know how, I don't know how ?

How can I trust my eyes, do they really see
What is the truth ? It's hard for me,
Hard for me, hard for me.

It's hard to understand what's really there,
When all my hopes they just cloud the air,
Cloud the air, cloud the air.

Love is all around me, till we understand
It's easy to see baby, but talk to me.
And love is all around us if we could be free
Love is all around us if we just, if we just try to see.

Ooh wah ooh
Ooh wah ooh
Ooh wah ooh
Ooh wah ooh
Ah.

You say you need me, baby, as you breathe the words,
That's time for you to leave, Oh no!
Time to leave, time to leave.

Oh please, don't push me, baby, I might learn how to play your game,
Now it's your turn,
It's your turn, it's your turn.

I'd love to love you now till I'll be sure
That this time your love won't hurt me more,
Hurt me more, hurt me more, oh, come on!

I think I'll go now, yeah you're always gonna break me my heart,
And I see I gotta go now, honey I just wanna say

Oh you're breaking my heart right now baby,
Oh you're breaking my heart now now now,
Now I don't wanna hurt you, no no no no,
And I don't wanna hold you, yeah!
I need a twenty-four hour man,
So when you love me all night long
I need a twenty-four hour man,
Honey, where are you ?

But doesn't really matter when I need you so
It doesn't really matter, tell me yes or no.
It doesn't really matter, babe I got to know
It doesn't really matter, this is love,
I just love to love you, ah ooh!


Video


Lemchaheb.




Mp3, Musique, Download, Paroles, Chansons, Concerts, Billets, Live, Video, DVD, Gratuit, Discographie, Mpeg, Achtez, Bande, Artiste, Album, Collection, Archive, Evenements, Recherchez, CD