en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Tuesday, 21 October 2014
Recherchez par artistes Recherchez
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Ecouter Aerial America Hawaii - "Over The Rainbow"


Paroles

Girl Next Door (Saving Jane)

Small town homecoming queen
She’s a star in this scene
There’s no way to deny she’s lovely
Perfect skin, perfect hair
Perfumed hearts everywhere
Tell myself that inside she’s ugly

Maybe I’m just jealous-I can’t help but hate her
Secretly I wonder if my boyfriend wants to date her

She is the prom queen, I’m in the marching band
She is a cheerleader, I’m sitting in the stands
She gets the top bunk, I’m sleeping on the floor
She’s Miss America
And I’m just the girl next door

Senior class president
She must be heaven sent
She was never the last one standing
A backseat debutante
Everything that you want
Never too harsh or too demanding

Maybe I’ll admit it, I’m a little bitter
Everybody loves her, but I just wanna hit her…

Chorus

I don’t know why I’m feeling sorry for myself
Spend all my time wishing that I was someone else

Chorus
I get a little bit, she gets a little more
She’s Miss America
And I’m just the girl next door

~j~

Rainbow (South Border)


Fallin' out, fallin' in
Nothings sure in this world, no no
Breaking down, breaking in
Never knowing what lies ahead
We can really never tell it all, no no

Say goodbye, say hello
To a lover or friend
Sometimes we could never understand
Why some things begin with just love
We can never have it all
No no no ohh

But oh, can't you see
That no matter what happens
Life goes on and on
And so baby just smile
Cause I'm always around you
And I'll make you see
How beautiful life is
For you and me

Take a little time baby
See the butterfly's colors
Listen to the birds
That were sent to sing
For me and you
Can you feel me?
This is such a wonderful place to me

Even if there is pain now
Everything will be alright
For as long as the world still turns
There will be night and day
Can you hear me?
Yhere's a rainbow always
After the rain

Hittin' high, hittin' low
Win or lose, you should go
Yeah yeah
Getting warm, getting cold
Weather can be so good or bad
But baby, this is life so don't get mad
No no no

Cause ohhh
Can't you see
That no matter what happens
Life goes on and on
And so, baby, just smile
Cause I'm always around you
And I'll make you see
How beautiful life is
For you and me

Take a little time, baby
See the butterfly's colors
Listen to the birds
That were sent to sing
For me and you
Can you feel me?
This is such a wonderful place to me

Even if there is pain now
Everything will be alright
For as long as the world still turns
There will be night and day
Can you hear me ?
There's a rainbow always
After the rain

Life's full of challenges
Not all the time
We get what we want
But don't despair, my dear
You'll take it each trial
And you'll make it through the storm
Cause youre strong
My faith in you is clear
So I say once again
This world's beautiful
Let us celebrate life
That is so beautiful
So beautiful...

Take a little time, baby
See the butterfly's colors
Listen to the birds that were sent
To sing for me and you
Can you feel me?
This is such a wonderful place to me

Even if there is pain now
Everything will be alright
For as long as the world still turns
There will be night and day
Can you hear me?
There's a rainbow always
After the rain

Jupiter Island (Porcupine Tree)

Jupiter Island is full of pleasures
Glowing gardens holding hidden treasures
Luminous flowers of yellows and greens
Glittering petals that have to be seen
Here's your chance don't let it pass you by
Take my hand and we'll fly

Jupiter Island is surrounded by oceans
Majestic ballerinas with graceful motions
Magenta forests on a crimson sea
The electric clouds ar as vivid as can be
Scarlet moons in a domino sky
Take my hand and we'll fly

Come on let's fly to Jupiter Island
Just take my hand and we'll fly

Jupiter Island is full of mountains
Ruby rivers and sapphire fountains
Chessboard lawns bible black and white
The pink and blue trees are incredibly bright
An orange sunset painted on the sky
Take my hand and we'll fly

Jupiter Island is full of people
But you can't see them unless you want to
Lying in the hay on a hot sunny day
Everyone's happy so no-one's**
Laughter from the children dances way on high Take my
hand and we'll fly

Jupiter Island is full of meadows
Fertile pastures for growing rainbows
Illuminated portraits from strange orchestrations
Lost in a collage of its own creations
Never a chance to wave goodbye
Take my hand and we'll fly

Raining Dead Babies (Shadeout)

Sits and sits and he waits
She never showed up
Her baby died on the way to the date

"People, people, you've got to go at a faster rate. Keep trying, we're dying, keep going to mate"

** it
Kill your kids
Anyway it don't matter
It's the apocalypse
At first it will seem
As a solar eclipse
There's nothing we can do
It will keep raining dead babies
Spreading mammal rabies

Soon it will get so hot that all Earth supported life can no longer move
California will break off of the United States and Hawaii will sink
Australia will mysteriously disappear and Britian will **in' shrink
It will get so bad that the world will start a genocide
And stop mourning for those who have died
It will be so miserable that killing will be for everyone
Badness will happen and people will have to turn to cannibalism for food
There's nothing we can do
It will keep raining dead babies
Spreading mammal rabies

Let Your Troubles Roll By (Carbon Leaf)

Love endures, it clings away
When asked to leave, it begs to stay
Like the perfect song, at imperfect times
It's the way the chords struck with the rhymes
So let your troubles roll by...

He knows he can help himself
He can tell by a look at the books on his shelf

And someone, somewhere loses her son
Before her own sunset is said and done

And she dreams of sunflowers bent-over
Frozen in snow, and thinks 'Colorado.. ?'
But then plays her life back in slow motion
To keep in touch with that raw emotion
In the night, crushed empty can
Olive Oyle is waiting for her man
To come in from the fight
That will change their life
'For good this time...'

When all of your tears dry, let your troubles roll by

Like New Year's Eve, tonight's underway
But tomorrow you'll wake up afraid of the day
'Cause underneath the scars of your broken dreams
An undone war still wages and stings
You fear the year will blow
Like a breeze through a rainbow
You swear it's there, but you can't grab a hold
So you sit and cry and wonder why, why...

When all of your tears dry, let your troubles roll by

So many cities and windows and lives
And through each one there's a soul that strives to survive
So pay no mind, my sorrow's fine
The day is a live and that's why I cry
It's a New Year's toast, grab your list to conspire
The last snake hissed as he was thrown in the fire
You've come far, and though you're far from the end
You don't mind where you are, cause you know where you've been

Like a culture vulture sprawled out on the floor
Like a dead devil soldier washed up on the shore
With nothing of note but the ole' Capt.'s coat
And a burning boat you just sank with your salty tears...

Already Dead (Private Line)

Wild town is dead and a new day born
Behind the sea where we grew up
Still the same fear makes me sick
I am proud of you my son
You will be the chosen one
I don't care what they say
I wanted to breathe, but I can't
Say hello to me my best friend
You're already dead
There was a time when we reached towards the rainbow
We touched it when it was too low
Some day I'll be stronger than a dark night
Free like a sun I'm ready to the other side
I don't care what they say
Say hello to me my best friend
I wanted to breathe, but I can't
I'm already dead
And no-one knows what they're talking about
And now I know they've got nothing inside
And no-one knows what I'm talking about
And now I know what they want…
But, I don't care what they say
I wanted to breathe, but I can't
Say hello to me my best friend
You're already dead

Sharleena (Frank Zappa & the Mothers)


I'm cryin'
I'm cryin'
I'm cryin' for Sharleena,
Don't you know?
I called up all my baby's friends
'N ask'n um
Where she done went
But nobody 'round here seems to know
Where my Sharleena's been
Where my Sharleena's been

I'm cryin'
I'm cryin'
I'm cryin' for Sharleena,
Can't you see?
I called up all my baby's friends
'N ask'n um
Where she done went
(She done went)
Nobody 'round here seems to know
Where my Sharleena's been
Where my Sharleena's been

Ten long years I been lov'n her
Ten long years
And I thought deep down in my heart
She was mine (say!)
Ten long years I been lov'n her
Ten long years
I would call her my baby, and now,
I'm always cryin'
(I'm cryin', yes, I'm cryin')

Ugh!
Ugh!

I would be so delighted
I would be so delighted
If they would just
Send her on home to me

I would be so delighted
I would be so delighted
If they would just
Send her on home to me

Sharleena-leena
Sharleena-leena
Sharleena-leena
Sharleena-leena
Cry-y-y-y-yin'
Well hear me cry-y-y-y-yin'
Hear me cryin'
(Oh Sharleena!)
Hear me cryin'
(My Sharleena)
Hear me cryin'
(I called up all my baby's friends)
Hear me cryin'
(And ask'n um)
Aaaaah, hear me cryin', babe
(Where Sharleena went)
Hear me cryin'
(But you know that, nobody 'round seems to know)
Sharleena, hear me cryin'
(Where my baby's gone)
(You know I'm cry-cry-cry-cryin')
For Sharleena
(Don't you know I'm cry-cry-cry-cryin')
For Sharleena
You know I'm cryin'
(For Sharleena)
Hear me cryin'
(For Sharleena)
Hear me cryin'
(You know I'm cry-cry-cry-cryin')
For Sharleena
(You know I'm cry-cry-cry-cryin')
Hear me cryin'
Hear me cryin'
For Sharleena
For Sharleena
Sha-la-la-la . . .
Sha-la-la-la . . .
Sha-la-la-la . . .
Sha-la-la-la . . .

Why doesn't somebody somewhere right here at the Rainbow Theater where Melanie ripped it off last night
Why don't you send her home
Why can't you send my ever loving Sharleena home
(Send my baby home to . . . )
Why can't you send her home to . . .

Y'All Don't Wanna (Capone N Noreaga)

[Noreaga]
Yeah..
Why they don't get a nigga like me
to sing the national anthem or nuttin?
{*laughs*} It's nothin!

Nokio! (Flame, Nokio)
NOKIO GIVE US A BEAT BABY - SOME GANGSTA SHIT YO!
CNN, the best group that ever lived
Best blowin **in group that ever lived in rap
Hundred percent real stories, we speak truth
Yo, tell 'em how your life is son
How your life is yo?

[Noreaga]
My life is nuttin like a sitcom, you see I sip Dom
I rock Jor-dan's, and can't stand Pip-pen's
Bases loaded, coach want me to bunt
but I'ma go for the homer and cock the pump
I was the kid in the hood your moms ain't want you with
Now I'm rich, tell your moms one-two click
Since a young one, I love heaven and love hell
Escobar style, I'll build my own jail
The America's, 'merica's, favorite thug
to sell cocaine, America's, favorite drugs
Me and 'Pone like the military, we train niggaz
and the hoes don't **, they just brain niggaz
CNN, focus on us, we coco-nuts
We throw our gang signs up, (?) wit us
Set up a congregation, so I can orally speak
I orally, have ** cause my aura(?) is deep, it go

[Chorus: Capone-N-Noreaga]
{Pone} Y'all don't wanna ** with us
CNN out for them pesos
Y'all don't wanna bust with us
Niggaz better move when we say so
{Nore} What's this I hear?
{Pone} CNN ain't real?!
{Nore} What's this I hear?
{Pone} CNN is wack?!
{Nore} What's this I hear?
{Pone} CNN won't kill?!
{Nore} Now what's this I hear?
{Pone} CNN ain't back?!

[Capone]
Yo, I give you every part of my life, from my paralyzed finger
to the foul death of my moms, the slug and the length of my arm
I'm "The Answer" like Allen I.
Who runs sick like cancer on the Island, I
I'm the first that ever loc'ed on a Nok' track
CNN back, like #5 Jordan's purple and black
We spazzed on purpose, ** tryin to sit in a cat'
I erase drama and talk, memories in my rap
It's kinda hard to rap on radio while I sit in the box
All I could think was money, send a few flicks to my pops
I give the street life my all, stripes and scars
Nights was hard, felt I had a right to rob
Now I spit righteous bars, ** livin like the stars
Give me a hood crib and a Chrysler Dodge
Cause I'm just like y'all, my kicks scuff like y'all
I still get harassed and searched up like y'all

[Chorus]

[Capone]
Yo, imagine us cowards
You still live with mommy, still get allowance
I chase Henny, bubblin ounces
I returned off a short stretch, stuck in the mountains
What's this I hear huh? This is my year
'Pone shit kosher you think not? I give you my ear
Now listen closer I was born, and I'ma die here
Listen soldier, I rap and keep one in the holster
Nigga you front, and I'ma pop one in your shoulder

[Noreaga]
Yo raise the partition, cock guns with ammunition
Knock you out position, and have your little hoe missin
Niggaz get locked up, I spread my love
Yo they leave God-Body but they come home Blood
Balloon bags full of weed, yo I send you those
and it's all about my niggaz, won't mention hoes
Keep it tight on all four corners, warrant search
Po'-po' and C.O.'s they all get merked, it go

[Chorus] - repeat 2X

[Noreaga]
Yeah, it's like this
Collaboration, CNN gangsta shit
with my nigga Nokio on the beats
On the boards, **in shit up y'all, yeah
He on the boards, **in shit up y'all
Huh, a hit record, got a hit record, written all over the track
Aiyyo it got a hit record all over the track
Yeah hit record, written all over the track.

Animal (Ani Difranco)

more and more there is this animal
looking out through my eyes
at all the traffic on the road to nowhere
at all the shiny stuff around to buy
at all the wires in the air
at all the people shopping
for the same blank stare
at america the drastic
that isolated geographic
that's become infested with millionaires

when you grow up surrounded
by willful ignorance
you have to believe
mercy has its own country
and that it's round and borderless
and then you have to grow wings
and rise above it all
like there
where that hawk is circling
above that strip mall

more and more there is this animal
looking out through my eyes
seeing that animals only take from this world
what they need to survive
but she is prowling through all the religions of men
seeing that time and time and time again
their gods have made them
special and above
nature's law
and the respect thereof

and i think when you grow up surrounded
by willful ignorance
you have to believe that mercy has its own country
and that it's round and borderless
and then you just grow wings
and rise above it all
like there where that hawk is circling
above that strip mall

ask any eco-system
harm here is harm there
and there and there
and aggression begets aggression
it's a very simple lesson
that long preceded any king of heaven
and there's this brutal imperial power
that my passport says i represent
but it will never represent where my heart lives
only vaguely where it went

cuz i know when you grow up surrounded
by willful ignorance
you learn that mercy has its own country
and that it's round and borderless
and then you just grow wings
and rise above it all
like there
where that hawk is circling
above that strip mall

After The Rain (Mya)

(first verse)
tried to go on my way without you
why did you go (why did you go)
everyday im lost wit out u
i jus dont noe (i jus dont noe)

we were laughin and joking like nothing
then you take it from me all the sudden
oooooo why did u leave (why did u leave)
you were my homie my man lk mah sista
wen i needed u there u wood listen
i seen a rainbow yesterday remember u usta sey

after the rain the sun shines then a brighter day
after the rain change comes doesnt stay the same
after the rain the sun shines then a brighter day
after the rain things slowly change theres no more pain
after the rain

memories from and on my pillow
oooo i hear that song (i hear that song)
they sey that u dont no wat some body relle truly means
until there gone (until there gone)

you were my homie my man lk mah sista
and im tryin so hard but i miss you
oooo how can this be (how can this be)
those all who were wit u id walk for
now im here by myself gurl i need you
noone cood ever fill ur shoes ur one in a million u

after the rain the sun shines then a brighter day
after the rain change comes doesnt stay the same
after the rain the sun shines then a brighter day
after the rain things slowly change theres no more pain
after the rain

baby a lil drip drop wont stop
got me cryin waterfalls yeah
cuz i miss u
and i no that one dayyy soon the sun is gonna dry up the rain one day ill see u again

after the rain the sun shines then a brighter day
after the rain change comes never stayz the same
after the rain the sun shines then a brighter day
after the rain things slowly change theres no more pain
after the rain

things will get much better so baby dry ur eyes
every day struggles no more room for me to cry
gotta keep ur head up gotta stay strong


Video


This week's IZ clip is from the TV show, Aerial America, which explores the United States from a bird's eye view. Get a glimpse of Hawaii's scenic beauty tha...




Mp3, Musique, Download, Paroles, Chansons, Concerts, Billets, Live, Video, DVD, Gratuit, Discographie, Mpeg, Achtez, Bande, Artiste, Album, Collection, Archive, Evenements, Recherchez, CD